• Brak produktów w koszyku.

EGZOSOMY ASCE+ COFNIJ ZEGAR BIOLOGICZNY SKÓRY

Egzosomy ASCE+ – innowacyjny zabieg wykorzystujący potencjał komórek macierzystych

Zachwyciły świat medycyny estetycznej i regeneracyjnej w błyskawicznym tempie. Ich nowoczesność, budowa cząsteczek i przede wszystkim efekty, jakie dają Pacjentom, są doceniane i zachwalane na całym świecie.

O czym mowa? O Egzosomach ASCE+. Dlaczego zabiegi z wykorzystaniem egzosomów ASCE+ tak zrewolucjonizowały rynek medycyny estetycznej i kosmetologii na całym świecie?

Egzosomy ASCE+ pochodzące z komórek macierzystych roślin  są wykorzystywane do stymulowania regeneracji skóry i zwalczania oznak starzenia. Podawane są bezpośrednio na skórę, co pozwala na dostarczenie skórze cennych substancji odżywczych i pobudzenie procesów regeneracyjnych. Zabieg ten może pomóc w poprawie tekstury skóry, redukcji zmarszczek, a także w walce z przebarwieniami i trądzikiem. 7-krotnie zwiększona synteza kolagenu oraz 3-krotnie zwiększone wytwarzanie elastyny. Zawierają różne cząsteczki, takie jak białka, lipidy, cytokiny, czynniki wzrostu i kwas nukleinowy, które odgrywają ważną rolę w komunikacji międzykomórkowej i regulacji procesów fizjologicznych.

Egzosomy ASCE+ nie są komórkami macierzystymi, ale niewielkimi pęcherzykami wytwarzanymi przez te komórki. Są tak małymi cząsteczkami, że z łatwością przenikają do skóry właściwej, gdzie biorą udział w licznych procesach, przyczyniających się do odmłodzenia skóry, redukcji blizn i rozjaśnienia przebarwień.

Egzosomy ASCE+ to skuteczna metoda regeneracji skóry, redukcji zmarszczek i poprawy ogólnego wyglądu skóry. Dostarczają skórze wielu substancji, które pomagają w regeneracji i odnowie, stymulują produkcję kolagenu i elastyny, co pomaga w poprawie elastyczności i jędrności skóry. Obecne w nich czynniki wzrostu i cytokiny stymulują regenerację tkanek i poprawiają kondycję skóry.

Egzosomy ASCE+ pozyskiwane są za pomocą opatentowanej technologii ExoSCRT™, która umożliwia zachowanie ich wysokiej czystości. Gotowy produkt zawiera 100% egzosomów. Te niewielkie, mierzone w nanometrach (30-200 nm), pęcherzyki zewnątrzkomórkowe pełnią funkcję mediatora komunikacji międzykomórkowej w skórze właściwej. Charakteryzują się działaniem regeneracyjnym i przeciwzapalnym. Efektywność terapii została potwierdzona licznymi badaniami klinicznymi. Preparat z egzosomami jest bezpieczny dla organizmu i nie uczula.

Jak działają egzosomy ASCE+?

Ponieważ egzosomy ASCE+ to cząsteczki mniejsze od wirusów, z łatwością wnikają w skórę, gdzie od razu inicjują procesy regeneracyjne. Dla terapii anty-aging najważniejsze jest ich działanie pobudzające wytwarzanie kolagenu i elastyny. Jednocześnie wzmacniają barierę naskórkową i zwiększają wytrzymałość tkanki podskórnej. W ten sposób egzosomy ASCE+ budują trwały stelaż skóry, który zapewnia jej młody wygląd przez wiele miesięcy.

Egzosomy ASCE+ wykazują ponadto działanie rozjaśniające – zmniejszają zawartość melaniny w komórkach i w ten sposób poprawiają koloryt skóry. W połączeniu z laserem można je zastosować w celu leczenia blizn potrądzikowych. Użycie egzosomów w zabiegach medycyny estetycznej przyspiesza gojenie skóry, wzmacnia efekty terapii i skraca czas rekonwalescencji.

Wskazania do stosowania EGZOSOMÓW ASCE+

• skóra o słabej zdolności do regeneracji, cienka, atroficzna, po wypadkach/urazach,
  • skóra pozbawiona równowagi, z rozszerzonymi porami i zaczerwienieniem,
  • skóra trądzikowa z bliznami potrądzikowymi,